POŠTOVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1000 Kč

Reklamace zboží

Na zboží zakoupené na stránce Botovo.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční doklad. 

Reklamaci na zboží můžete uplatnit prostřednictvím naší služby Online výměna a vrácení

Postup reklamace zboží:

  1. Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Reklamace.

  2. Označíte produkty, které si přejete reklamovat, a uvedete důvod reklamace spolu s podrobným popisem reklamované vady, případně fotodokumentaci vady.

  3. Zadáte číslo bankovního účtu.

  4. Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k reklamaci.

  5. Zboží na reklamaci nám zašlete čisté a spolu s vytištěným průvodním dopisem Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:

United Fashion Group s.r.o.,
P. O. Box 136,
690 02 Břeclav 2.

 

Pokud nemáte možnost vytisknout průvodní dopis, do balíku ke zboží doporučujeme vložit dodací list nebo fakturu obdrženou při doručení objednávky, na kterou napíšete číslo žádosti (ID RMA). Číslo této žádosti získáte po vyplnění Online formuláře.

Zásilku se zbožím a průvodním dopisem nebo fakturou zašlete jako doporučený dopis nebo balík přímo na uvedenou adresu. Zásilku NEPOSÍLAT na DOBÍRKU - takovou zásilku nelze přijmout.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat ihned po jejím zpracování, které proběhne v co nejkratším čase, v případě potřeby posouzení stavu reklamovaného zboží nejpozději do 30 dnů.

Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.