POŠTOVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1500 Kč

112 748 spokojených zákazníků

Výměna a vrácení

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?
Co mám dělat, když chci zboží vrátit?
Jak je to s platbami při vrácení zboží?
Jaká je lhůta na vrácení zboží?
Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen/a?
Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

V případě, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje a máte zájem o jeho výměnu, je třeba jej vrátit (odstoupit od smlouvy) a vystavit si novou samostatnou objednávku na jiné zboží. Za vrácené zboží z původní objednávky Vám vrátíme peníze. Zboží v nové objednávce budete hradit v plné výši, v cenách, které jsou platné v době vytvoření nové objednávky.


Máte-li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na [email protected].

 

Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Zboží, které Vám nevyhovuje a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 30 dnů od doručení. Doporučujeme Vám boty zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při vrácení nejevily známky vnějšího nošení.
 
Vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) můžete i prostřednictvím služby Online vrácení zboží.
 
 Postup vrácení zboží:
    1. Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Vrácení zboží.

    2. Označíte produkty, které si přejete vrátit, a uvedete důvod vrácení - pokud Vám žádný z nabízených důvodů nevyhovuje nebo si nepřejete uvést důvod vrácení zboží, zvolíte možnost bez udání důvodu.

    3. Zadáte číslo bankovního účtu.

    4. Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k vrácení zboží.

    5. Nevyhovující zboží spolu s vytištěným průvodním dopisem vhodně zabalte a zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:

United Fashion Group s.r.o.,
P. O. Box 136,
690 02 Břeclav 2.


Pokud nemáte možnost vytisknout průvodní dopis, do balíku ke zboží vložíte dodací list nebo fakturu obdrženou při doručení objednávky, na kterou napíšete číslo žádosti (ID RMA). Číslo této žádosti získáte po vyplnění Online formuláře.
 
Zásilku se zbožím a průvodním dopisem nebo fakturou zašlete jako doporučený dopis nebo balík přímo na uvedenou adresu. Zásilku NEPOSÍLAT na DOBÍRKU - takovou zásilku nelze přijmout.
 
O zpracování vrácení zboží Vás budeme informovat e-mailem, resp. stav požadavku můžete sledovat přímo ve službě Online vrácení zboží.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na [email protected].

 

 

Jak je to s platbami při vrácení zboží?

Peníze za vrácené zboží Vám zašleme co nejdříve od zpracování Vašeho požadavku, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Jaká je lhůta na vrácení zboží?

Veškeré zboží zakoupené na stránce Botovo.cz, se kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.

 

Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen/a?

Boty, kabelky, oblečení nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2

Na vrácení zboží můžete využít naši službu Online vrácení zboží. Pro rychlou a jednoznačnou identifikaci Vaší zásilky k objednávce, doporučujeme zaslat zboží spolu s přiloženým průvodním dopisem vygenerovaným na základě online požadavku.

 

Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

V ojedinělých případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na [email protected].

 

Pro komunikaci se zákaznickým centrem ohledně Vaší objednávky si, prosím, připravte její číslo, které najdete v potvrzovacím e-mailu. Tím budeme Váš požadavek schopni vyřešit rychleji a věříme, že i k Vaší spokojenosti.