Služby pro zákazníky +420 225 348 558

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ  PODMÍNKY

OBSAH

Článek I 
Všeobecné ustanovení a vymezení pojmů

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti společnosti United Fashion Group s.r.o. se sídlem Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava, Slovenská republika, IČO:46146032, DIČ: CZ 683106178 , zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I., oddíl: Sro, vložka č.: 75748/B, poštovní adresa: United Fashion Group s.r.o. , P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2 (dále jen „Prodávající“) a kupující (dále jen „Kupující“) při koupe zboží nabízeného Prodávajícím na stránce www.botovo.cz (dále jen“www.botovo.cz“) a jsou neoddělitelnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Kupujícím a Prodávajícím na dálku (distančním způsobem), prostřednictvím elektronického obchodu na internetě (dále jen „Kupní smlouva“). (Prodávající a Kupující dále jen „Smluvní strany“).

Orgán dozoru:

Česká obchodní inspekce (COI)
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2

www.coi.cz

2. Tyto VOP platí na území České republiky pro nákup zboží objednaného prostřednictvím elektronického obchodu (dále jen „E-obchod“) na botovo.cz

3. VOP vstupují v platnost dnem jejich zveřejněním na botovo.cz

4. Všechny vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím, které nejsou upraveny těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušným ustanovením zákona č.89/2012 Sb. Občánský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

Za spotřebitele se považuje každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Predávajícím nebo s ním jinak jedná.

Za podnikatele se považuje ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti.

5. Práva Kupujícího jako spotřebitele ve vztahu k Prodávajícímu vyplývají ze zákona č.634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele

6. Kupujícím se rozumí v systému zaregistrovaná fyzická  nebo právnická osoba, která si elektronicky objedná zboží prostřednictvím E-obchodu na www.botovo.cz. Registrace probíhá vyplněním a odesláním příslušného registračního formuláře na stránce www.botovo.cz. Kupující je povinen uvést správné, úplné a pravdivé údaje. Tyto údaje je Kupující povinen v případě jejich změny bezodkladně aktualizovat, protože jejich správnost má bezprostřední vliv na dodání zboží Kupujícímu ze strany Prodávajícího.

7. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář obsahující informace o Kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky E-obchodu www.botovo.cz  s celkovou cenou tohoto zboží, příp. cenou za poštovné zpracovaný systémem E-obchodu.

8. Zbožím se rozumí všechny produkty uvedené v platném ceníku Prodávajícího na www.botovo.cz

9. Kontaktní údaje Prodávajícího určené pro Kupujícího: poštovní adresa: United Fashion Group s.r.o. , P.O.Box 136, 690 02 Břeclav, Tel.: +420 225 348 558 (pondělí až pátek od 9:00 do 17:00 hodin), e-mail: info@botovo.cz

10. Proces registrace Kupujícího, elektronické objednání zboží a uskutečnění platby za zboží, zpracování osobních dat Kupujícího je chráněné a zabezpečené prostřednictvím SSL certifikátu. Thawte SSL Web server Certifikát nabízí úplnou verifikaci výše zmíněných procesů. Je v 128-bit encrypci a zabezpečuje, že osobní a důvěrné informace jsou bezpečně uchovány po dobu přenosu dat z prohlížeče Kupujícího na www.botovo.cz

 

Článek II
Objednávka

1. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění veškerých registračních formulářů.

2. Prodávající nezodpovídá za zpožděné dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Kupující při registraci neuvedl všechny požadované údaje anebo vyplnil registrační formulář chybně. Prodávající rovněž neodpovídá za škodu, která byla způsobena ztrátou přístupového hesla Kupujícím anebo se přístupové heslo na straně Kupujícího dostalo do nepovolaných rukou a to bez přičinění Prodávajícího.

3. Objednávku může Kupující vytvořit pomocí formuláře na stránce www.botovo.cz. Při vytvoření objednávky pomocí formuláře Kupující nejprve vybere zboží, o které má zájem. Po zvolení požadovaného množství, způsobu dopravy a způsobu platby Kupující potvrdí svou objednávku. Kupující může obsah své objednávky libovolně měnit před podáním objednávky. Kupujícího před odesláním objednávky systém upozorní na nevyplnění povinné položky, ale neupozorňuje na chyby v psaní. Pokud si Kupující všimne chybu v objednávce po jejím odeslání, se svým požadavkem o opravu se může obrátit na Prodávajícího prostřednictvím e - mailu na info@botovo.cz nebo telefonicky.

Přijatá elektronická objednávka je považována za návrh Kupní smlouvy a je závazná po dobu, kdy je Prodávajíci povinen potvrdit objednávku.

4. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká na základě závazného potvrzení elektronické objednávky v systému.  Prodávající je povinen potvrdit e-mailem (na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v elektronické objednávce) obsah elektronické objednávky kupujícího, a to neprodleně po jejím obdržení Prodávajícímu, nejpozději do 24 hodin od doručení objednávky, jinak platí, že k uzavření Kupní smlouvy mezi Smluvními stranami nedošlo. Kupující je povinnen zkontrolovat zda mu v uvedené lhůtě bylo doručeno potvrzení objednávky, a to i v jiných složkách e - mailového účtu jako například v spamu a také obsah elektronické objednávky uvedené v e-mailové zprávě od Prodávajícího. V případě zjištění nesrovnalostí týkajících se obsahu elektronické objednávky potvrzené ze strany Prodávajícího, je Kupující povinný uvědomit Prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na adresu info@botovo.cz

5. Za podstatné náležitosti elektronické objednávky sa považuje: 
5.1 Identifikace Kupujícího  t.j. obchodní jméno nebo jméno a přijmení, sídlo/bydliště, IČO, DIČ, kontakt(telefon a e-mailová adresa); 
5.2 Kód objednaného zboží podle katalogu anebo rovněž jeho popis; 
5.3 Množství objednávaného zboží; 
5.4 Adresa místa dodaní zboží (pokud nebude tento údaj uveden, bude zboží dodané na adresu sídla/bydliště Kupujícího) ; 
5.5 Termín dodání zboží (den, hodina), pokud se Kupující dohodne s Prodávajícím jinak než je uvedené v VOP; 
5.6 Jméno a příjmení osoby oprávněné k převzetí dodávaného zboží (pokud nebude tento údaj uveden, bude zboží předáno Kupujícímu anebo jeho zaměstnanci).

6. Pokud nebude objednávka obsahovat náležitosti podle předcházejících bodů, je považována za neúplnou. Prodávající se v takovém případě pokusí kontaktovat Kupujícího a vyzvat ho k doplnění a odstranění nedostatků v elektronické objednávce, případnému upřesnění. V okamžiku doručení doplňujících údajů Prodávajícímu se elektronická objednávka považuje za úplnou.

7. Předmětem uzavřené Kupní smlouvy je závazek Prodávajícího dodat Kupujícímu zboží na určené místo dodání v dohodnutém množství, ceně, kvalitě a termínu a závazek Kupujícího zboží v místě dodání v dohodnutém čase převzít a zaplatit za něj v dohodnutém termínu splatnosti kupní cenu a poštovné, pokud povinnost zaplatit poštovné vyplývá z Kupní smlouvy. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

8. Uzavřené Kupní smlouvy jsou archivovány Prodávajícím v elektronické podobě a nejsou přístupné jiným osobám. Znění Kupní smlouvy je Kupujícímu zasláno prostřednictvím e-mailu než potvrzení přijetí objednávky přičemž nedílnou součástí Kupní smlouvy jsou i tyto VOP. Jakákoli změna objednávky po uzavření Kupní smlouvy je možná pouze po vzájemné dohodě Kupujícího a Prodávajícího.

9. Kupní smlouva se uzavírá na dobu do úplného vypořádání závazků smluvních stran vyplývajících z Kupní smlouvy, resp. na dobu do okamžiku jejího zrušení postupem vyplývajícím z VOP a příslušných právních předpisů

Článek III
Storno objednávky

1. Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodů,  kdykoli před jejím závazným potvrzením ze strany Prodávajícího.

2. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku anebo její část v těchto případech:

2.1 V případě je-li objednávka na dobirku, objednávku nebylo možné závazně potvrdit (špatně uvedené telefonní číslo, nedostupný mobil, Kupující neodpovídá na e-maily atd.)

2.2  Zboží se již nevyrábí, nedodává anebo se výrazně změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude okamžitě kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil už část anebo celou cenu zboží, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet a to v lhůtě 14 kalendářních dnů.

Článek IV 

Spotřebitelské smlouvy a poučení o právě  o odstoupení od smlouvy

1. V případě, že je Kupní smlouva uzavřena použitím elektronické komunikace (v tomto případě formou elektronického obchodu na internetu), má Kupující právo od kupní smlouvy odstoupit  bez uvedení důvodu do 30 dnů od převzetí zboží. V případě, že by Prodávající nepředal Kupujícímu jako spotřebiteli informace, které jsou podle paragrafu 1820 ods. 1 písm. f) občánskeho zákoníku povinný odevzdat, může spotřebitel od Kupní smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od Kupní smlouvy v této lhůtě, běží 30 denní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

2. Oznámení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu odeslané do ukončení doby pro odstoupení a zárověň v lhůtě 14 dnů odo dne odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu řádně vráceno kompletní zboží v původním stavu se všemi doklady a dokumentací, které byly Kupujícímu doručené. Pro rychlé vybavení věci je nutné zboží vrátit na stejnou adresu Prodávajícího, která byla uvedena v dokladech ke zboží a uvedená jako město, z kterého bylo zboží Kupujícímu odesláno aneb na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.BOX 136, 690 02 Břeclav.. Lhůta pro vrácení zboží se považuje za dodrženou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.

3. Odstoupením Kupujícího od Kupní smlouvy se kupní smlouva od začátku ruší.

Prodávající je povinnen převzít zboží zpět a vrátit Kupujícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy cenu zaplacenou za zboží, včetně nákladů na dodání, které od něho na základě Kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Náklady na vrácení zboží snáší Kupující pouze v tom případě, že zboží plně odpovídá kvalitativním požadavkům a nevykazuje vady.

4. V případe nesplnění některých z vyše uvedených podmínek Prodávající nebude akceptovat odstoupení  od elektronické objednávky a zboží  bude vrácené na náklady Kupujícího zpět.

5. Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. 

Článek V
Cenové podmínky

1. Kupní cena zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím www.botovo.cz je uvedená vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se vždy uvádí s DPH, pokud není uvedeno jinak.

2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) cenu zboží uvedenou na www.botovo.cz s tím, že nové ceny zboží jsou pro Kupujícího platné dnem zveřejnění na www.botovo.cz.  Takto upravené ceny se nevztahují na již objednané zboží. Pro Kupujícího je vždy rozhodující cena zboží uvedena u zboží v době odeslání objednávky Prodávajícímu. Případné zvýšení nebo snížení ceny zboží Prodávajícím v době od odeslání objednávky Kupujícím po doručení objednaného zboží nebo v průběhu reklamačního nebo jiného řízení v souvislosti s vrácením nebo výměnou zboží nemá vliv na cenu již objednaného zboží. Kupující si je vědom, že v případě snížení ceny zboží v době od odeslání objednávky až po ukončení případného reklamačního nebo jiného řízení v souvislosti s vrácením nebo výměnou zboží, nemá nárok na vrácení části kupní ceny za zboží ve výši rozdílu mezi cenou zboží v době odeslání objednávky Prodávajícímu a cenou zboží v době po odeslání objednávky Prodávajícímu. Prodávající prohlašuje, že v případě jeho jednostranného zvýšení ceny zboží až po odeslání objednávky Kupujícím Prodávajícímu, nemá Kupující nárok na úhradu peněžního rozdílu mezi cenou zboží v době odeslání objednávky Kupujícím Prodávajícímu a cenou zboží v době po odeslání objednávky Kupujícím Prodávajícímu.

3. V případě, že se na www.botovo.cz objeví v některém případě cena, která je evidentně chybná, např.  zcela běžně dostupný  zboží a všeobecně známý druh a jeho cena se odlišuje od obvyklé ceny a nebo z důvodu chyby v systému se objeví u zboží například cena „0CZK“ anebo „1CZK“, Prodávající nemá povinnost dodat zboží za chybně uvedenou cenu, ale může Kupujícímu nabídnout dodání zboží za řádnou cenu. Pokud kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.

Článek VI
Poštovné a balné
 

1. Prodávající si balné neúčtuje pokud je zboží zabaleno standardním způsobem na ochranu zboží při přepravě a v případě, že objednávka je na druh zboží – obuv. Na základě rozhodnutí Prodávajícího se uvedená výše poštovného může změnit a v tom případě platí podmínky pro stanovení výše poštovného a výše poštovného uvedena na stránce www.botovo.cz v době odeslání objednávky ze strany Kupujícího a v potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího.

2. Prodávající si poštovné v souvislosti s dodáním zboží účtuje ve výšce 69 CZK. Při objednávce nad 1000 CZK je doručení zdarma.

3. Prodávající si poštovné v souvislosti s dodáním zboží v hodnotě nad 1000 CZK neúčtuje, kromě následujících případů :

3.1 pokud se navzdory dohodě Kupujícího s kurýrní službou nepodaří zboží úspěšně dodat v dohodnutém čase a na místě dodání Kupujícímu, nebo

3.2 pokud Kupující vrátí část zboží a hodnota uchovávaného zboží poklesne pod částku 1000 CZK.

Článek VII
Platební podmínky

1. Platby se uskutečňují pouze v CZK a to těmito způsoby:
1.1 Platba za zboží na dobírku: Při tomto způsobu platby Kupující hradí celkovou částku za zboží uvedené v elektronické objednávce při převzetí zboží přímo kurýrovi

1.2  Platba předem: Při tomto způsobu platby je Kupujícímu zasláno zboží kurýrem po uhrazení a připsání celé částky za zboží uvedené v elektronické objednávce na účet společnosti United Fashion Group s.r.o. (ČSOB: 248405650/0300), variabilní symbol: číslo Vaší objednávky.

1.3 Platba kartou přes: internet: Po dokončení objednávky bude Kupující automaticky přesměrováni na platební stránku banky. Platební údaje potřebné k realizaci platby zadává Kupující přímo na podstránce banky, Prodávající s údaji o platební kartě nepřichází do kontaktu.

Článek VIII
Dodací  podmínky

1. Dodávky elektronicky objednaného zboží budou podle dostupnosti zboží Prodávajícího expedované v nejkratším termínu, v případě zboží skladem obvykle do 2 pracovních dnů v případě zboží, které není skladem maximálně do 30 kalendářních dnů (obvykle však 10 - 15 pracovních dnů) ode dne, kdy Prodávající potvrdil přijetí elektronické ojednávky Kupujícího, a to na místo dodání uvedené v elektronické objednávce. Dodací doba je různá s ohledem na dostupnost některých modelů. U vybraných modelů naleznete délku dodání přímo na stránkách vybraného produktu. Kupující bere na vědomí, že při plnění smluvních závazků Prodávajícího mají uvedené dodací termíny orientační charakter. V případě, že Prodávající nemůže dodat objednané zboží v dané lhůtě, je o tom povinen neprodleně informovat Kupujícího prostřednictvím e-mailu vyplývajícího z objednávky a sdělit mu nový předpokládaný termín dodání zboží. Pokud lhůta na dodání zboží přesáhne 30 kalendářních dnů od uzavření Kupní smlouvy, Prodávající je povinen uvědomit o tom Kupujícího prostřednictvím e-mailu a dohodnout se s ním na prodloužení dodací lhůty.

2. Kupující je informován o zaslání zboží prostřednictvím e-mailu. Status elektronické objednávky si můžete zkontrolovat pří přihlášení do systému. O statusu elektronické objednávky je kupující rovněž informován prostřednictvím e-mailu.

3. Zboží je dodáváno prostřednictvím kurýrní služby na adresu dodání uvedenou v elektronické objednávce. Kurýrní služba telefonicky kontaktuje Kupujícího před dodáním zboží a závazně si s Kupujícím dohodne čas předání zboží. V případě, že Kupující nebude v dohodnutý čas, který si domluvil s kurýrní službou na místě dodání a nesplnomocnil druhou osobu k  převzetí zboží, zodpovídá Kupující za vzniklou škodu Prodávajícímu anebo kurýrní službě v důsledku znemožnění dodání zboží Kupujícímu. Náklady na opětovné dodání zboží hradí Kupující. V případě, že si Kupující dvakrát po sobě nepřevezme zboží od kurýrní služby, aniž by se s Prodávajícím dohodl na prodloužení této lhůty, Prodávající má právo odstoupit od Kupní smlouvy. Pokud ze strany Kupujícího už došlo k úhradě kupní ceny, Prodávající vrátí ve lhůtě 14 dnů kupní cenu na účet Kupujícího, pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou jinak.

4. Vlastnické právo přechází na Kupujícího v okamžiku převzetí a zaplacení kupní ceny.
Předání zboží Kupujícímu je možné, pouze pokud Kupující zaplatí kupní cenu a poštovné za dodané zboží.

5. Zásilka se zbožím vždy obsahuje fakturu. Při převzetí zboží je Kupující povinnen vždy zkontrolovat, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno nebyl poškozený a podepsat dokument o převzetí zásilky. V případě, že je zásilka poškozena, je nutné na místě sepsat s přepravcem – kurýrní službou protokol a zjištěných závadách způsobených přepravou a Kupující je povinen o tom neprodleně informovat Prodávajícího, a to za účelem co nejrychlejšího dořešení věci ke spokojenosti Kupujícího. Pokud Kupující zboží převezme i s evidentně poškozeným obalem, Prodávající má právo neuznat případné reklamace z tohto důvodu.

 6. Za nepoškozenou, neotevřenou, originální zásilku se považuje pouze ta, která je přelepena ochranou páskou Prodávajícího. Kurýr (dopravce) je povinnen předat zboží Kupujícímu po jednotlivých položkách a na místě sepsat zápis. Za takto vzniklé škody je zodpovědný dopravce.  Pokud je zásilka přelepena ochrannou páskou Prodávajícího, která je poškozena nebo Kupující zjistí jiné poškození balení nebo známky neoprávněného otevření zásilky, je oprávnen zboží od dopravce nepřevzít a je povinen sepsat s dopravcem o této skutečnosti zápis s přesným popisem důvodu nepřevzetí zásilky.

7. Kupující je povinen také neprodleně po obdržení zboží zkontrolovat obsah zásilky a v případě, že se dodané zboží neshoduje s objednaným zbožím, nebo jakkoli poškozeno přepravou, které se neprojevuje vnějším poškozením obalu, resp. Kupující objeví jiné nedostatky, je povinen o tom neprodleně informovat Prodávajícího, a to za účelem co nejrychlejšího dořešení věci ke spokojenosti Kupujícího.

8. Komunikace mezi Kupujícím a Prodávajícím ve smyslu ods. 5 a ods. 7 probíhá přednostně prostřednictvím e-mailu označeném stranami při potvrzení objednávky za účelem urychlení komunikace a vybavení věci.

9. Zboží dodává Prodávající výhradně na území České republiky

10. Dodání zboží na území států Evropské unie, případně jiných států se uskutečňuje na základě předcházejícího souhlasu a vzájemného písemného odsouhlasení ceny za poštovné a balné a případně dalších dodacích podmínek mezi Kupujícím a Prodávajícím.

Článek IX
Storno/ výměna/ 
reklamační formulář - stáhni pdf

1. Kupujícímu Prodávajíci doporučuje vyplnit  STORNO/VÝMĚNÝ/REKLAMAČNÍ FORMULÁR (dále jen „Formulář“ ) ve všech případech: 


1.1 Odstoupení od kupní smlouvy v 30 denní lhůtě.

Kupující má právo odstoupit od Kupní smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Zboží, které Kupující vrací, musí být nepoškozené, nesmí jevit známky nošení a používání, Kupující v tomto případě nehradí manipulační poplatek v souvislosti s odstoupením od Kupní smlouvy.

V případě, že Kupující odstoupí od Kupní smlouvy jen zčásti  a hodnota zboží, které si ponechá, nepřesahuje částku 1000 CZK, Prodávající Kupujícímu vrátí odpovídající část kupní ceny za zboží sníženou o částku poštovních nákladů vzniklých v souvislosti se zasláním objednaného zboží. Prodávající vrátí Kupujícímu hodnotu zboží sníženou o poštovné náklady pokud jejich Kupující při koupi nehradí jako samostatnou položku.

Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy je zachována, pokud Kupující zašle Prodávajícímu oznámení o uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy nejpozději v poslední den lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy. V případě zasílání odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího poštou, Prodávající doporučuje zasílat uvedené podání prostřednictvím doporučené listovní zásilky, aby nevznikly pochybnosti o zachování lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy.

Prodávající po obdržení odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího zašle na e- mailovou adresu Kupujícího písemné potvrzení o přijetí odstoupení od Kupní smlouvy.

1.2  Odstoupení od kupní smlouvy po uplynutí  30 denní lhůty, max. do 40 dnů od převzetí zboží Kupujícím.

Kupující má právo odstoupit od Kupní smlouvy i po uplynutí 30 dnů, max. do 40 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Zboží, které Kupující vrací, musí být nepoškozené, nesmí jevit známky nošení a používání. Kupující v tomto případě hradí manipulační poplatek ve výši 40% z ceny objednaného zboží, které pokrývají náklady vzniklé Prodávajícímu v souvislosti s odstoupením od Kupní smlouvy. Náklady na vrácení zboží hradí Kupující.

Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy je zachována, pokud Kupující zašle Prodávajícímu oznámení o uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy nejpozději v poslední den lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy. V případě zasílání odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího poštou, Prodávající doporučuje zasílat uvedené podání prostřednictvím doporučené listovní zásilky, aby nevznikly pochybnosti o zachování lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy.

Prodávající po obdržení odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího zašle na e- mailovou adresu Kupujícího písemné potvrzení o přijetí odstoupení od Kupní smlouvy.

1.3  Kupující vrací zboží, které si neobjednal.

V případě, že Kupující zjistí, že zboží, které si objednal neodpovídá zboží, které převzal, má Kupující právo vrátit toto zboží zpět Prodávajícímu, maximálně do 30 dnů od převzetí zboží Kupujícím. Kupující v tomto případě neplatí manipulační poplatek za vrácení zboží Prodávajícímu. Náklady na vrácení zboží hradí Prodávající.

1.4  Kupující požaduje výměnu zboží z důvodu nevyhovujících parametrů zboží (velikost, barva...).

V případě, že Kupující zjistí, že zboží, které si objednal mu nevyhovuje (velikost, barva) má právo vrátit zboží a požadovat jeho výměnu za zboží jiné velikosti, barvy, maximálně do 30 dnů od převzetí zboží Kupujícím. Výměnu zboží lze uskutečnit pouze v případě, že je zboží na skladě  Prodávajícího a zboží nejeví známky nošení a není poškozené. V opačném případě se má za to, že Kupující odstoupil od Kupní smlouvy a bude se postupovat podle bodu 1.1 a nebo bodu 1.2,, když jsou splněné podmínky podle bodu 1.1 a nebo 1.2. Kupující nehradí manipulační poplatek pokrývající náklady, které tímto vznikli Prodávajícímu v souvislosti s vrácením zboží. Náklady na vrácení zboží hradí Kupující. Prodávající dodá vyměněné zboží Kupujícímu do 30 dnů od převzetí kompletně vyplněného Formuláře s požadovanými doklady a se zbožím, které chce Kupující vyměnit.

1.5 Kupující požaduje vystavení poukazu na nákup zboží na botovo.cz v celkové hodnotě již zakoupeného zboží, které vrací Prodávajícímu bez uvedení důvodu.

Kupující má právo požadovat vystavení poukazu na nákup zboží na www.botovo.cz v celkové hodnotě již zakoupeného zboží, které vrací Prodávajícímu bez uvedení důvodu a to max. do 30 dnů od převzetí zboží Kupujícím. Kupující nehradí manipulační poplatek v souvislosti s vrácením zboží a vystavením poukazu Prodávajícímu. Náklady na vrácení zboží hradí Kupující.

1.6  Kupující uplatňuje právo vyplývající ze zodpovědnosti Prodávajícího za vady prodaného zboží.

Bližší podmínky jsou upravené v článku X těchto VOP a v Reklamačním řádu Prodávajícího na www.botovo.cz

2. Kupující je povinnen uvést ve formuláři následující údaje:

2.1 Identifikaci Kupujícího, t.j. obchodní jméno nebo jméno a přijmení, sídlo/bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);
2.2 Číslo elektronické objednávky;
2.3 Popis zboží, které Kupující žádá vyměnit a popis vyměněného zboží s uvedením kódu, barvy, velikosti, množství, ceny,.
2.4 Název a číslo bankovního účtu Kupujícího a název a kód banky, ve které je účet veden, pokud pokud žádá o vrácení peněz na účet;
2.5 Datum;
2.6 Podpis Kupujícího, pokud zasílá vyplněný formulář prostřednictvím pošty.

3. Pokud není Formulář kompletně vyplněn anebo není k Formuláři přiložen doklad o převzetí zboží (dále jen „Požadované doklady“), Prodávající vyzve telefonicky případně elektronicky Kupujícího ohledně doplnění chybějících údajů nebo předložení chybějících Požadovaných dokladů.

4. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky zastihnout Kupujícího, Kupující nereaguje na e-mailovou výzvu Prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře anebo Požadovaných dokladů Prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřízení předmětného vrácení/výměny/reklamace a zboží bude vrácené na náklady Kupujícího zpět na adresu Kupujícího uvedenou ve Formuláři.

5. V případě vrácení nevyzvednuté zásilky ze strany Kupujícího zasílané např. po neuznané reklamaci nebo v důsledku nepodložených Požadovaných dokladů, si Prodávající v souvislosti se skladováním zboží účtuje skladné ve výši 30 CZK denně.

6. Pokud spolu s vyplněným formulářem as Požadovanými doklady není přiložen zboží, které je předmětem záměny/reklamace, Prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti až do doručení zboží určeného na záměnu/reklamaci Prodávajícímu. V případě, že ani po následné výzvě Prodávajícího nedojde ze strany Kupujícího k doručení zboží určeného na záměnu/reklamaci má se za to, že Kupující nemá v úmyslu zboží zaměnit nebo reklamovat. Uvedené platí i v případě, že ze strany Kupujícího nedojde k odeslání zboží určeného na vrácení ve lhůtě nejpozději 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy.

7. Zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a podle možností v původním obale, který není poškozen nad rámec nevyhnutelné manipulace potřebné na seznámení se se zbožím, jinak Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupujícímu se doporučuje pojistit zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace. Riziko vzniku škody na zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace nese Kupující až do okamžiku převzetí zboží Prodávajícím.

8. Kupujícímu doporučujeme kompletně vyplněný Formulář spolu s Požadovanými doklady a se zbožím, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace  zaslat doporučeně na adresu Prodávajícího: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav. Prodávající si vyhrazuje právo nepřebrat zboží zaslané Kupujícím na dobírku.

9. Celková cena za zboží, které bylo vráceno Prodávajícímu v souladě s těmito VOP včetně nákladů na dodání, snížená o manipulační poplatek, v případu ustanovených VOP bude, Kupujúcímu vrácená stejným způsobem a to do 14 dnů od převzetí kompletně vyplněného Formuláře spolu s Požadovanými doklady a se zbožím, které se vrací. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Článok X 
Záruční podmínky a záruční doba

1. Na dodané zboží je Kupujícímu poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Na vybrané druhy zboží může být poskytnuta Kupujícímu delší záruční doba. Záruční doba začíná v den odevzdání zboží Kupujícímu,

2. Ke každému zboží zakoupeném u Prodávajícího je při jeho dodání Kupujícímu přiložena faktura (doklad o koupi zboží), která slouží zároveň jako záruční list.

3. Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží zakoupené u Prodávajícího, které je zcela zaplaceno.

4. Při uplatnění reklamace je Kupující povinnen dodat reklamované zboží vždy čisté, mechanicky nepoškozené  včetně Požadovaných dokumentů.

5. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně.

6. Podrobnosti a postup při reklamaci upravuje reklamační řád zveřejněný na www.botovo.cz.

Mimosoudní řešení sporů

1. Prodávajúci má zájem o řešení sporů s Kupujícím především mimosoudní cestou, a proto v případě, že Kupující není spokojen s vyřízením reklamace nebo má pocit, že došlo k porušení jeho práv ze strany Prodávajícího, může se za účelem vyřešení vzniklé situace obrátit na Prodávajícího prostřednictvím e - mailové adresy: info@botovo.cz, respektive ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb. o ochřane spotřebitele, podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu.
 
2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.
 
3. Spory může Kupující také řešit prostřednictvím platformy RSO -  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . 

Článek XI 
Ochrana osobních údajů

1. Prodávající uchovává osobní údaje poskytnuté Kupujícím výlučně za účelem plnění podmínek Kupní smlouvy, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace objednávky, provedení plateb a k nevyhnutelné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu deseti let.

2. Smluvní strany se dohodly, že Kupující v případě, že je spotřebitelem, je povinen oznámit Prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, fakturační adresu a dodací adresu včetně PSČ, číslo telefonu a e - mailovou adresu. Smluvní strany se dohodly, že Kupující v případě, že je podnikatelem, je povinen oznámit Prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ, číslo telefonu a e - mailovou adresu.

 

3. Prodávající nevydá osobní údaje Kupujícího třetím osobám, s vyjímkou subdodavatele, zprostředkovatele Prodávajícího, a to pouze jen ty údaje, které jsou nutné pro úspěšné uskutečnění dodávky zboží.  Prodávající postupuje při zpracování osobních údajů Kupujícího v souladě s ustanovením zákona č. 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů. Objednáním zboží prostřednictvím E-obchodu na botovo.cz Kupující potvrzuje, že své osobní údaje poskytl Prodávajícímu dobrovolně a souhlasí se zařazením do evidence Prodávajícího, pokud to není v rozporu s právními předpisy a rovněž se spřístupněním a poskytováním údajů třetím osobám a státním organizacím za podmínek v rozsahu ustanoveném právními předpisy.

4. Kupující souhlasí se zpracováním a použitím svých osobních údajů za účelem přímého marketingu Prodávajícího po dobu deseti let. Kupující má na základě bezplatné písemné žádosti doručené na adresu Prodávajícího právo vyžadovat potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o Kupujícím zpracovávány a u Prodávajícího žádat o odstranění svých osobních údajů.

5. Kupující souhlasí, aby Prodávající pověřil zpracováním osobních údajů třetí osobu.

6. Kupující prohlašuje, že veškeré jím uvedené údaje jsou pravdivé. Kupující prohlašuje, že si je vědom důsledků v případě uvedení nepravdivých údajů,  kdy by toto chování mohlo být klasifikováno jako trestný čin.

7. Kupující splnomocňuje Prodávajícího k ověření poskytnutých informací o kreditní kartě v příslušném call-centru banky anebo společnosti, která kreditní kartu vydala.

8. Kupující je oprávněn písemně odvolat poskytnout souhlas se zpracováním osobních údajů 

9. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas, aby Prodávající zpracoval a uchovával jeho osobní údaje potřebné při činnosti Prodávajícího týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech týkajících se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží. Kupující může své osobní údaje kdykoliv změnit nebo aktualizovat po přihlášení se do svého účtu nebo na základě písemné žádosti na email info@topankovo.sk. Na písemnou žádost zákazníka budou osobní údaje z databáze vymazány. Kupující může zrušit odběr novinek kliknutím na "odhlášení" v dolní části Newsletteru, nebo písemnou žádostí na info@botovo.cz.

10. Kupující je seznámen s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. Prostřednictvím nastavení svého webového prohlížeče může kupující jednotlivé cookies ručně mazat, blokovat nebo zcela zakázat. Pokyny, jak můžete soubory cookies odmítnout nebo vymazat, najdete v sekci "Nápověda" vašeho webového prohlížeče.

Článek XII
Okolnosti vylučující zodpovednosť za nemožnost plnění
  

1. Žádná ze Smluvních stran nenese odpovědnost za nemožnost plnění v případě, když nastanou skutečnosti vlivem vyšší moci.

2. Za událost vlivem vyšší moci se považuje taková vnější událost, kterou Smluvní strany nemohly předvídat a kterou nešlo ani při objektivně požadovaném veškerém úsilí odvrátit, jako je válka, povstání, stávka, přírodní katastrofy, změny v legislativě atd.

3. V případě, že nastane událost podle bodu 2 jsou Smluvní strany povinné si tuto skutečnost okamžitě oznámit bez zbytečných odkladů.

Článek XIII 
Kupóny

1.1 Slevové kupony jako odměna za Vaše nákupy

1.1.1 Prodávající může Kupujícímu vystavit na jeho nákup slevový kupon v různé hodnotě jako odměnu za jeho opakované nákupy.

1.1.2  Prodávající Kupujícímu tento slevový kupon zašle e-mailem spolu s podmínkami jeho použití, platností a hodnotou.

1.1.3  Vystavený slevový kupon není právně nárokovatelný.

1.1.4  V případě odstoupení od smlouvy z jakýchkoli důvodů  nebo jakéhokoli vrácení zboží Kupujícím Prodávajícímu, které bylo zakoupeno na základě uplatněného slevového kuponu, má Kupující nárok jen na vrácení částky, kterou za nákup zboží uhradil nad rámec hodnoty slevového kuponu. Prodávající se může rozhodnout, zda slevový kupon Kupujícímu v případě podle předešlé věty vystaví na použití v další objednávce.

1.1.5  Na používání slevových kuponů se podle tohoto bodu , když není úprava v bodě 1.1. těchto obchodních podmínek dostačující se použije ustanovení bodu 1.2 těchto obchodních podmínek.

1.2 Kupony zakoupené klientem na slevových portáloch a podobných internetových stránkách.

1.2.1 Použití kuponů zakoupených Kupujícím na slevových portáloch a obdobných internetových stránkách podléhá níže uvedeným speciálním podmínkám.

1.2.2  Každý kupon obsahuje označení nabídky, cenu, hodnotu kuponu, dobu platnosti kuponu, konkrétní podmínky použití kuponu a hlavně jedinečné číslo a heslo na uplatnění kuponu.

1.2.3  Kupon opravňuje Kupujícího na nákup zboží  na E-shopu www.botovo.cz podle podmínek na nich uvedených a těchto obchodních podmínek.

1.2.4  Instrukce pro používání kuponu jsou napsané přímo na kuponě a v těchto obchodních podmínkách

1.2.5 Klient je oprávněn kupon použít pouze v době platnosti kuponu, která je uvedena na kuponě. Po uplynutí doby platnosti kuponu, která je uvedena na kuponě se kupon stává neplatným a klient ztrácí nárok na využití kuponu bez nároku na vrácení peněz. Prodávající po uplynutí doby platnosti kuponu neposkytuje žádné peníze a ani žádný jiný způsob kompenzace za nevyužití hodnoty kuponu ani kupní cenu kuponu.

1.2.6 Kupon není možné vyměnit za peníze, je platný pouze u Prodávajícího pri nákupu na E-shopu www.botovo.cz na jehož produkty byl vydán.

1.2.7  Z kuponu se nevydáva.

1.2.8  Kupón je přenosný.

1.2.9  Prodávající nenese žádnou odpovědnost za ztrátu, odcizení, poškození zneužití či zničení kuponu.

1.2.10 Každý kupon lze použít pouze jednou.

1.2.11 V případě, že Kupující zakoupí zboží za nižší cenu než je hodnota kuponu, nemá nárok na doplacení rozdílu hodnoty kuponu anebo na nový kupon se zůstatkovou cenou uplatněného kuponu.

1.2.12 V případě, že Prodávající ze své vlastní viny, na základě předloženého platného kuponu neposkytne Kupujícímu zboží, Kupující má právo na odstoupení od smlouvy a má právo požadovat vystavení nového kuponu na nákup zboží ve stejné ceně  se stejnou dobou platnosti jako měl uplatňovaný kupon. Rovněž na vrácení sumy uhrazené Kupujícím nad hodnotu uplatněného kuponu. V případě, že doba platnosti kuponu již vypršela, Prodávající ho nově vystaví tak, aby ho Kupující mohl využít během stejně dlouhého časového úseku, jak to bylo u předchozího kuponu.

1.2.13 Prodávající při odstoupení od smlouvy nejdříve zboží do 14 dnů vrátí Prodávajícímu na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav, přičemž zboží musí být řádně zabalené a nesmí vykazovat známky poškození anebo používání. V opačném případě má společnost botovo.cz právo toto zboží nepřevzít a požadovat od klienta Kupujícího úhradu celé kupní ceny. Vyjímkou je případ, kdy Kupující dokáže, že poškození zboží bylo způsobeno při přepravě zboží.

1.2.14  V případě odstoupení od smlouvy vystaví Prodávající Kupujícímu nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy Prodávajícímu nový kupon ve stejné hodnotě a ve stejné době platnosti, jako měl uplatněný kupon. Pokud Kupující na koupi zboží použil i peníze, Prodávající  tyto finanční prostředky do 14 dnů od prokazatelného doručení odstoupení od smlouvy bude Kupujúcímu vrácená stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

1.2.15 V případě odstoupení od smlouvy z jakýchkoli důvodů  nebo jakéhokoli důvodného vrácení zboží Kupujícím Prodajícímu zakoupeného na základě uplatněného kuponu, má Kupující nárok jen na vystavení kuponu ve stejné hodnotě a se stejnou dobou platnosti,  jak uplatněný kupon na zakoupené zboží. V případě podle předešlé věty, když Kupující mimo uplatněného kuponu doplácel kupní cenu zboží nad hodnotu kuponu, má nárok na vrácení sumy, kterou za nákup zboží uhradil peněžními prostředky, a které přesahují hodnotu použitého kuponu na zakoupení zboží.

1.2.16 Kupon použitý nebo uplatněný v rozporu s těmito obchodními podmínkami nebo podmínkami uvedenými na kuponě nebo v rozporu se zákonem se stává neplatným.

Článek XIV
Záverečné ustanovení

1. Při nákupu na botovo.cz se předpokládá ze strany Kupujícího znalost technických možností Internetu a akceptování možných technologických problémů.

2. Prodávající nezodpovídá za škody způsobené špatným připojením na www.botovo.cz. Ochrana počítače, případně údajů nacházejících se v počítači zatěžuje Kupujícího.

3. Prodávající upozorňuje, že informace uváděné na www.botovo.cz mohou být aktualizované bez předchozího upozornění.

4. Prodávající nenese vůči jiné straně zodpovědnost za přímé, nepřímé anebo mimořádné škody, způsobené použitím informací z www.botovo.cz.

5. Prodávající může kdykoli bez předcházejícího upozornění změnit zboží na www.botovo.cz

6. Prodávající si vymezuje právo tyto VOP kdykoli změnit anebo doplnit. Změny nebo doplňky těchto VOP vstupují v platnost vždy dnem jejich zveřejnění na www.botovo.cz a nemají vliv na smluvní vztahy, které vznikly mezi Kupujícím a Prodávajícím před jejich zveřejněním. Na tyto smluvní vztahy se vztahují VOP ve znění aktuálním ke dni uzavření Kupní smlouvy.

7. Smluvní strany se dohodli, že všechny spory, které mezi nimi mohou vzniknout z právních vztahů na základe Kupní smlouvy anebo v souvislosti se smlouvou, výklad a zánik této smlouvy budou řešit přednostně smírnou cestou. Pokud se uvedené spory nepodaří vyřešit formou smíru nebo prostřednictvím mimosoudního řešení sporů, dojde k projednání věci soudní cestou ve smyslu příslušných zákonných ustanovení

8. Odesláním elektronické objednávky Prodávajícímu, Kupující potvrzuje zárověň svůj bezvýhradní souhlas s VOP Prodávajícího.

9. Pokud se prokáže, že některé z ustanovení VOP a / nebo Kupní smlouvy jsou neplatné nebo neúčinné, nemá taková neplatnost nebo neúčinnost za následek neplatnost nebo neúčinnost dalších ustanovení Kupní smlouvy a / nebo VOP. V takovém případě se Smluvní strany zavazují neprodleně nahradit takové neplatné nebo neúčinné ustanovení novým a to tak, aby byl zachován účel sledovaný příslušným neplatným nebo neúčinným ustanovením v době jeho přijetí, resp. uzavření Kupní smlouvy.

10. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

 

V Bratislavě dne 16.04.2011 United Fashion Group, s.r.o Copyright © 2011 united fashion group, s.r.o., všetky práva vyhradené.

Poslední aktualizace dne 01.08.2016