Výměna a vrácení zboží

 Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

Nepoškozené a nepoužívané zboží v původním nepoškozeném obalu si můžete vyměnit za jiné až do 30 dnů od doručení. Doporučujeme Vám obuv zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevili známky venkovního nošení. Botovo.cz si vyhrazuje právo neschválit výměnu obuvi, která jeví viditelné známky nošení ve venkovním prostředí a nemá žádnou výrobní vadu.

Zboží, které si přejete vyměnit, nám zašlete českou poštou společně s vyplněným vratkovým formulářem/ reklamačním formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout zde). Do formuláře uveďte:
  • 1. důvod výměny
  • 2. Detaily výrobku, který Vám byl doručen a přejete si jej vyměnit
  • 3. Detaily výrobku, za něhož si zboží přejete vyměnit.


Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete českou poštou na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Doručíme Vám jej zdarma.

Máte li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Nepoškozené a nepoužívané zboží nám můžete vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od jeho doručení.

Zboží, které si přejete vrátit, nám zašlete českou poštou společně s vyplněným vratkovým formulářem/ reklamačním formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout zde). Do formuláře uveďte:

  • 1. důvod vrácení
  • 2. Detaily produktu, o který nemáte zájem a přejete si jej vrátit
  • 3. Způsob, jakým si přejete vrátit peníze:
    • a. Ve formě dárkového poukazu v hodnotě vráceného zboží
    • b. Bankovním převodem na Vámi uvedené číslo účtu


Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete českou poštou na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Dárkový poukaz nebo peníze Vám zašleme v průměru do 7 pracovních dnů od obdržení zásilky, nejpozději však do 14 pracovních dnů.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?

Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.

 Jak je to s platbami při výměně a vrácení zboží?

Pokud zboží pouze vracíte, peněžní prostředky Vám zašleme na uvedené číslo účtu v průměru do 7 pracovních dnů od obdržení zásilky u nás, nejpozději však do 14 pracovních dnů.

Pokud žádáte o výměnu zboží, mohou nastat tyto možnosti:
  • Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného – v tomto případě nic nehradíte, vyměněné zboží si již jen převezmete od kurýra.
  • Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – při převzetí zásilky s novým zbožím platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – v tomto případě Vám rozdíl v ceně můžeme poukázat na Vaše číslo účtu nebo Vám e-mailem zašleme dárkový poukaz v hodnotě tohoto rozdílu. Pokud si přejete zaslat rozdíl v ceně na účet, uveďte, prosím, též číslo Vašeho účtu.

 Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?

Veškeré zboží zakoupené na stránce Botovo.cz, s kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.

 Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen?

Obuv, kabelky nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit nebo vyměnit, zašlete spolu s vyplněným vratkovým / reklamačním formulářem českou poštou na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2