Výměna a vrácení
Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?
Co mám dělat, když chci zboží vrátit?
Jak je to s platbami při vrácení zboží?
Jaká je lhůta na vrácení zboží?
Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen/a?
Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?
Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
Co mám dělat, když chci zboží vrátit?
-
-
Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Vrácení zboží.
-
Označíte produkty, které si přejete vrátit, a uvedete důvod vrácení - pokud Vám žádný z nabízených důvodů nevyhovuje nebo si nepřejete uvést důvod vrácení zboží, zvolíte možnost bez udání důvodu.
-
Zadáte číslo bankovního účtu.
-
Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k vrácení zboží.
-
Nevyhovující zboží spolu s vytištěným průvodním dopisem vhodně zabalte a zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:
-
United Fashion Group s.r.o.,
P. O. Box 136,
690 02 Břeclav 2.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
Jak je to s platbami při vrácení zboží?
Jaká je lhůta na vrácení zboží?
Veškeré zboží zakoupené na stránce Botovo.cz, se kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.
Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen/a?
Boty, kabelky, oblečení nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2.
Na vrácení zboží můžete využít naši službu Online vrácení zboží. Pro rychlou a jednoznačnou identifikaci Vaší zásilky k objednávce, doporučujeme zaslat zboží spolu s přiloženým průvodním dopisem vygenerovaným na základě online požadavku.
Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?
V ojedinělých případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
Pro komunikaci se zákaznickým centrem ohledně Vaší objednávky si, prosím, připravte její číslo, které najdete v potvrzovacím e-mailu. Tím budeme Váš požadavek schopni vyřešit rychleji a věříme, že i k Vaší spokojenosti.