Výměna a vrácení

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?
Co mám dělat, když chci zboží vrátit?
Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?
Jak je to s platbama při výměně a vrácení zboží?
Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?
Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen?
Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

Nepoškozené a nepoužívané zboží v původním obalu si můžete vyměnit za jiné až do 30 dnů od doručení.
Doporučujeme Vám obuv zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevili známky vnějšího nošení.  

Zboží, které si přejete vyměnit, nám zašlete poštou společně s vyplněným formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout ZDE). Do formuláře uveďte:
  • 1. Důvod výměny
  • 2. Detaily výrobku, který Vám byl doručen a přejete si jej vyměnit
  • 3. Číslo online rezervace, ve které jste si rezervovali náhradní zboží


Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P. O. Box 136, 690 02 Břeclav 2. Při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma. V případě vzniku nedoplatku, tento uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen. Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na info@botovo.cz.

Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Zboží, které Vám nevyhovuje a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 30 dnů od doručení. Doporučujeme Vám boty zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při vrácení nejevily známky vnějšího nošení.

Vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) můžete i prostřednictvím FORMULÁŘE, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout ZDE). Do formuláře uveďte:
  • 1. Důvod vrácení
  • 2. Detaily produktu, o který nemáte zájem a přejete si jej vrátit
  • 3. Kam si přejete vrátit peníze

Formulář doporučujeme zaslat v balíku s nežádoucím zbožím, a to Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2.
Peníze Vám vrátíme co nejdříve od přijetí zásilky u nás, nejpozději však do 14 dnů od přijetí oznámení o vrácení zboží.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na info@botovo.cz.

Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?

Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.

Jak je to s platbama při výměně a vrácení zboží?

Vrácení zboží:
Peníze za vrácené Zboží Vám zašleme co nejdříve od zpracování Vašeho požadavku, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Výměna zboží:
Při výměně zboží mohou nastat tyto možnosti:

  • Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného – v tomto případě nic nehradíte, vyměněné zboží si již jen převezmete od kurýra.
  • Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – při převzetí zásilky s novým zbožím platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – vzniknutý rozdíl Vám vrátíme.

Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?

Veškeré zboží zakoupené na stránce Botovo.cz, se kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.

Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen?

Boty, kabelky, oblečení nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit nebo vyměnit zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Na vrácení i výměnu zboží můžete využít náš Formulář, který byl součástí Vašeho balíku, nebo si jej můžete stáhnout ZDE. Pro rychlé a jednoznační identifikování Vaší zásilky k objednávce, Vám doporučujeme zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem.

Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

V ojedinělých případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na info@botovo.cz.

 

Pro komunikaci se zákaznickým centrem ohledně Vaší objednávky si, prosím, připravte její číslo, které najdete v potvrzovacím e-mailu. Tím budeme Váš požadavek schopni vyřešit rychleji a věříme, že i k Vaší spokojenosti.