POŠTOVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1000 Kč

Výměna a vrácení

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?
Co mám dělat, když chci zboží vrátit?
Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?
Jak je to s platbami při výměně a vrácení zboží?
Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?
Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen/a?
Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

Nepoškozené a nepoužívané zboží v původním obalu si můžete vyměnit za jiné až do 30 dnů od doručení.
Doporučujeme Vám obuv zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevila známky vnějšího nošení.    

Žádost o výměnu zboží a rezervaci nového zboží je třeba zadat přes službu Online výměna a vrácení.
Postup výměny zboží:
    1.  Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Výměna zboží.

    2. Označíte produkty, které si přejete vyměnit, a uvedete důvod výměny.

    3. Zadáte číslo online rezervace - nové objednávky, ve které jste si rezervovali náhradní zboží.

    4. Zadáte číslo bankovního účtu.

    5. Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k výměně zboží.

    6. Nevyhovující zboží spolu s vytištěným průvodním dopisem vhodně zabalte a zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:

  • United Fashion Group s.r.o.,
  • P. O. Box 136,
  • 690 02 Břeclav 2.

Pokud nemáte možnost vytisknout průvodní dopis, do balíku ke zboží vložíte dodací list nebo fakturu obdrženou při doručení objednávky, na kterou napíšete číslo žádosti (ID RMA). Číslo této žádosti získáte po vyplnění Online formuláře.
Zásilku se zbožím a průvodním dopisem nebo fakturou zašlete jako doporučený dopis nebo balík přímo na uvedenou adresu. Zásilku NEPOSÍLAT na DOBÍRKU - takovou zásilku nelze přijmout.
Při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma. K novému zboží obdržíte fakturu v plné výši ceny zboží.

V případě vzniku nedoplatku jej uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen.

Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.

O zpracování výměny zboží Vás budeme informovat e-mailem, resp. stav požadavku můžete sledovat přímo ve službě Online výměna a vrácení.


Máte-li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na [email protected].

Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Zboží, které Vám nevyhovuje a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 30 dnů od doručení. Doporučujeme Vám boty zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při vrácení nejevily známky vnějšího nošení.

Vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) můžete i prostřednictvím služby Online výměna a vrácení.

 

Postup vrácení zboží:

  1. Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Vrácení zboží.

  2. Označíte produkty, které si přejete vrátit, a uvedete důvod vrácení - pokud Vám žádný z nabízených důvodů nevyhovuje nebo si nepřejete uvést důvod vrácení zboží, zvolíte možnost bez udání důvodu.

  3. Zadáte číslo online rezervace - nové objednávky, ve které jste si rezervovali náhradní zboží.

  4. Zadáte číslo bankovního účtu.

  5. Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k vrácení zboží.

  6. Nevyhovující zboží spolu s vytištěným průvodním dopisem vhodně zabalte a zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:

 

United Fashion Group s.r.o.,
P. O. Box 136,
690 02 Břeclav 2. 



Pokud nemáte možnost vytisknout průvodní dopis, do balíku ke zboží vložíte dodací list nebo fakturu obdrženou při doručení objednávky, na kterou napíšete číslo žádosti (ID RMA). Číslo této žádosti získáte po vyplnění Online formuláře.
Zásilku se zbožím a průvodním dopisem nebo fakturou zašlete jako doporučený dopis nebo balík přímo na uvedenou adresu. Zásilku NEPOSÍLAT na DOBÍRKU - takovou zásilku nelze přijmout.
Při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma. K novému zboží obdržíte fakturu v plné výši ceny zboží.

V případě vzniku nedoplatku jej uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen.

Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.

O zpracování výměny zboží Vás budeme informovat e-mailem, resp. stav požadavku můžete sledovat přímo ve službě Online výměna a vrácení.


Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na [email protected].

Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?

Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma. 

Kupující nese pouze poštovní náklady na zaslání nevyhovujícího zboží na naši adresu.


Jak je to s platbami při výměně a vrácení zboží?

Vrácení zboží:
Peníze za vrácené zboží Vám zašleme co nejdříve od zpracování Vašeho požadavku, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Výměna zboží:
Při výměně zboží mohou nastat tyto možnosti:

  • Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného – v tomto případě nic nehradíte, vyměněné zboží si již jen převezmete od kurýra.
  • Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – při převzetí zásilky s novým zbožím platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – vzniklý rozdíl Vám vrátíme.
  • Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek.

Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?

Veškeré zboží zakoupené na stránce Botovo.cz, se kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.

Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen/a?

Boty, kabelky, oblečení nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit nebo vyměnit zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2

Na vrácení i výměnu zboží můžete využít naši službu Online výměna a vrácení. Pro rychlou a jednoznačnou identifikaci Vaší zásilky k objednávce, doporučujeme zaslat zboží spolu s přiloženým průvodním dopisem vygenerovaným na základě online požadavku.


Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

V ojedinělých případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • anebo e-mailem na [email protected].

 

Pro komunikaci se zákaznickým centrem ohledně Vaší objednávky si, prosím, připravte její číslo, které najdete v potvrzovacím e-mailu. Tím budeme Váš požadavek schopni vyřešit rychleji a věříme, že i k Vaší spokojenosti.