Služby pro zákazníky +420 225 348 558

Reklamačný poriadok

 Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

Na zboží zakoupené na stránce Botovo.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční doklad.

Zboží, které si přejete reklamovat, nám zašlete čisté, mechanicky nepoškozené spolu s vyplněným vratkovým formulářem/ reklamačním formulářem, který je součástí Vaší zásilky (případně si jej můžete stáhnout zde). Do formuláře uveďte:
  • 1. důvod reklamace
  • 2. Detaily produktu, který si přejete reklamovat
  • 3. Způsob, jakým si přejete v případě schválení reklamaci vyřešit:
    • a. Výměnou zboží za nové zboží
    • b. Dárkovým poukazem v hodnotě reklamovaného zboží
    • c. Bankovním převodem na Vámi uvedené číslo účtu
Reklamované zboží spolu vyplněným formulářem nám zašlete českou poštou na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem nejpozději do 30 pracovních dnů od přijetí reklamace.

 Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?

Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.

 Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen?

Obuv, kabelky nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit nebo vyměnit, zašlete spolu s vyplněným vratkovým / reklamačním formulářem českou poštou na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2

 Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

Ve vzácných případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.
Při komunikaci se zákaznickým centrem o Vaší objednávce si prosím připravte její číslo. Vaši objednávku tak vyhledáme rychleji a Váš požadavek se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.

 Znění reklamačního řádu

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Článek I
Všeobecné ustanovení

1. Tento reklamační řád upravuje postup společnosti United Fashion Group s.r.o. se sídlem Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 46146032, DIČ: CZ 683106178, zapísaná v Obchodním registru Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. : 75748/B, (dále jen  „Prodávající") a kupujícího (dále jen „Kupující") při uplatňování práv vyplývajících ze zodpovědnosti Prodávajícího  za vady zboží zakoupeného na stránce www.botovo.cz  a práva a povinnosti Kupujícího a Prodávajícího (Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany") s tím souvisíce.

2. Postup Prodávajícího a Kupujícího pri reklamaci ako aj vzájemná práva a povinnosti Smluvních stran vyplývající ze zodpovědnosti za vady zboží zakoupeného na stránce www.botovo.cz vycházejí z příslušných ustanovení Občánského zákonníku a v případě spotrebitele i z příslušných ustanovení zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

3. Spotřebitelem se v souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

4. Kupující potvrzuje odesláním elektronické objednávky Prodávajícímu, že se seznámil s reklamačním řádem  Prodávajícího a bezvýhradně s ním souhlasí. Okamžikem odeslání elektronické objednávky Prodávajícímu se reklamační řád stává pro Kupujícího závazným.

5. Reklamační řád je veřejně dostupný na www.botovo.cz.


Článek II
Kontrola zboží při převzetí

1. Při převzetí zboží je Kupující povinný zkontrolovat, či obal, ve kterém je zboží zabalené není poškozený. V případě jeho poškození je nutné na místě dodání zboží sepsat s přepravcem – kurýrem protokol o zjištěných vadách způsobených během přepravy a Kupující je povinen o tom neprodleně informovat Prodávajícího, a to za účelem co nejrychlejšího dořešení věci ke spokojenosti Kupujícího.

2. Pokud Kupující zboží převezme i s poškozeným obalem, Prodávající má právo neuznat případně pozdější reklamaci z tohoto důvodu.

3. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.

4. Za nepoškozenou, neotevřenou, originální zásilku se považuje pouze ta, která je přelepena ochrannou páskou Prodávajícího. Dopravce je povinen předat zboží Kupujícímu po položkách a na místě sepsat zápis. Za takto vzniklé škody je odpovědný dopravce. Pokud je balení přelepeny ochrannou páskou Prodávajícího, která je poškozena nebo Kupující zjistí jiné poškození balení nebo známky neoprávněného otevření zásilky, je oprávněn zboží od Dopravce nepřevzít a je povinen sepsat s Dopravcem o této skutečnosti zápis s přesným popisem důvodu nepřevzetí zásilky.

5. Pokud Kupující zjistí nekompletnost zboží nebo jakékoli poškození zboží způsobené přepravou, které se neprojevuje venkovním poškození obalu, je povinný uplatnit reklamaci okamžitě, nejpozději však do dvou dnů od převzetí zásilky u Prodávajícího. Pokud tak Kupující neučiní, dodávka se považuje za kompletní a bez závad, reklamace z tohoto důvodu nebude uznána.

6. Kupující  je povinen  Prodávajícímu reklamovat vady zboží zakoupeného na www.botovo.cz bez zbytečného odkladu podle podmínek uvedených v Reklamačním řádu nebo v příslušných ustanoveních Občánského zákoníka. Případné prodlení s uplatněním vady zboží při pokračujícím užívání (vadného) zboží by mohlo zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a mohlo by mít vliv i na výsledek reklamačního řízení. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

 
Článek III
Storno/ výměna/  - reklamační formulář - stáhni pdf

Kupujícímu Prodávající doporučuje vyplnit  STORNO/VÝMĚNÝ/REKLAMAČNÍ FORMULÁR (dále jen „Formulář“  ve všech případech: 


1.1 Odstoupení od kupní smlouvy v 30 denní lhůtě.

Kupující má právo odstoupit od Kupní smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Zboží, které Kupující vrací musí být nepoškozené, nesmí jevit známky nošení a používání, Kupující v tomto případě nehradí manipulační poplatek v souvislosti s odstoupením od Kupní smlouvy.

V případě, že Kupující odstoupí od Kupní smlouvy jen zčásti  a hodnota zboží, které si ponechá, nepřesahuje částku 1000 CZK, Prodávající Kupujícímu vrátí odpovídající část kupní ceny za zboží sníženou o částku poštovních nákladů vzniklých v souvislosti se zasláním objednaného zboží. Prodávající vrátí Kupujícímu hodnotu zboží sníženou o poštovné náklady pokud jejich Kupující při koupi nehradí jako samostatnou položku.

Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy je zachována, pokud Kupující zašle Prodávajícímu oznámení o uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy nejpozději v poslední den lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy. V případě zasílání odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího poštou, Prodávající doporučuje zasílat uvedené podání prostřednictvím doporučené listovní zásilky, aby nevznikly pochybnosti o zachování lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy.

Prodávající po obdržení odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího zašle na e- mailovou adresu Kupujícího písemné potvrzení o přijetí odstoupení od Kupní smlouvy.


1.2  Odstoupení od kupní smlouvy po uplynutí  30 denní lhůty, max. do 40 dnů od převzetí zboží Kupujícím.

Kupující má právo odstoupit od Kupní smlouvy i po uplynutí 30 dnů, max . do 40 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Zboží, které Kupující vrací musí být nepoškozené, nesmí jevit známky nošení a používání. Kupující v tomto případě hradí manipulační poplatek ve výši 40% z ceny objednaného zboží, které pokrývají náklady vzniklé Prodávajícímu v souvislosti s odstoupením od Kupní smlouvy. Náklady na vrácení zboží hradí Kupující.

Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy je zachována, pokud Kupující zašle Prodávajícímu oznámení o uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy nejpozději v poslední den lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy. V případě zasílání odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího poštou, Prodávající doporučuje zasílat uvedené podání prostřednictvím doporučené listovní zásilky, aby nevznikly pochybnosti o zachování lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy.

Prodávající po obdržení odstoupení od Kupní smlouvy ze strany Kupujícího zašle na e- mailovou adresu Kupujícího písemné potvrzení o přijetí odstoupení od Kupní smlouvy.

1.3  Kupující vrací zboží, které si neobjednal.

V případě, že Kupující zjistí, že zboží, které si objednal neodpovídá zboží, které převzal má Kupující právo vrátit toto zboží zpět Prodávajícímu, maximálně do 30 dnů od převzetí zboží Kupujícím. Kupující v tomto případě neplatí manipulační poplatek za vrácení zboží Prodávajícímu. Náklady na vrácení zboží hradí Prodávající.

 1.4  Kupující požaduje výměnu zboží z důvodu nevyhovujících parametrů zboží (velikost, barva...).

V případě, že Kupující zjistí, že zboží, které si objednal mu nevyhovuje (velikost, barva) má právo vrátit zboží a požadovat jeho výměnu za zboží jiné velikosti, barvy, maximálně do 30 dnů od převzetí zboží Kupujícím. Výměnu zboží lze uskutečnit pouze v případě, že je zboží na skladě  Prodávajícího. V opačném případě se má za to, že Kupující odstoupil od Kupní smlouvy a bude se postupovat podle bodu 1.1 a nebo bodu 1.2.

Kupující nehradí manipulační poplatek pokrývající náklady, které tímto vznikli Prodávajícímu v souvislosti s vrácením zboží. Náklady na vrácení zboží hradí Kupující. Prodávající dodá vyměněné zboží Kupujícímu do 30 dnů od převzetí kompletně vyplněného Formuláře s požadovanými doklady a se zbožím, které chce Kupující vyměnit.

1.5 Kupující požaduje vystavení poukazu na nákup zboží na botovo.cz v celkové hodnotě již zakoupeného zboží, které vrací Prodávajícímu bez uvedení důvodu.

Kupující má právo požadovat vystavení poukazu na nákup zboží na www.botovo.cz v celkové hodnotě již zakoupeného zboží, které vrací Prodávajícímu bez uvedení důvodu a to max. do 30 dnů od převzetí zboží Kupujícím. Kupující nehradí manipulační poplatek v souvislosti s vrácením zboží a vystavením poukazu Prodávajícímu. Náklady na vrácení zboří hradí Kupující.

1.6  Kupující uplatňuje právo vyplývající ze zodpovědnosti Prodávajícího za vady prodaného zboží.

Bližší podmínky jsou upravené v článku IV  Reklamačního řádu .

2.  Kupující je povinnen uvést ve formuláři následující údaje:

2.1 Identifikaci  Kupujícího, t.j. obchodní jméno nebo jméno a přijmení, sídlo/bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa); 
2.2 Číslo elektronické objednávky; 
2.3 Popis zboží, které Kupující žádá vyměnit a popis vyměněného zboží s uvedením kódu, barvy, velikosti, množstvím, ceny
2.4 Název a číslo bankovního účtu Kupujícího a název a kód banky, ve které je účet veden, pokud pokud žádá o vrácení peněz na účet; 
2.5 Datum;

2.6 Podpis Kupujícího, pokud zasílá vyplněný formulář prostřednictvím pošty.

3. Pokud není Formulář kompletně vyplněn a/nebo není k Formuláři přiložen doklad o převzetí zboží (dále jen „Požadované doklady“), Prodávající vyzve telefonicky případně elektronicky Kupujícího ohledně doplnění chybějících údajů a nebo předložení chybějících Požadovaných dokladů.

4. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky zastihnout Kupujícího, Kupující nereaguje na e-mailovou výzvu Prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře a/nebo Požadovaných dokladů Prodávajícím, Prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřízení předmětného vrácení/výměny/reklamace a zboží bude vrácené na náklady Kupujícího zpět na adresu Kupujícího uvedenou ve Formuláři.

5. V případě vrácení nevyzvednuté zásilky ze strany Kupujícího zasílané např. po neuznané reklamaci nebo v důsledku nepodložených Požadovaných dokladů, si Prodávající v souvislosti se skladováním zboží účtuje skladné ve výši 30 CZK denně.

6. Pokud spolu s vyplněným Formulářem a s Požadovanými doklady není přiloženo zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace. Prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti s tím, že Kupující nemá v úmyslu zboží vrátit/vyměnit/reklamovat.

7. Zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a podle možností v původním nepoškozeném obale, který není poškozen nad rámec nevyhnutelné manipulace potřebné na seznámení se se zbožím, jinak Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupujícímu se doporučuje pojistit zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace.. Riziko vzniku škody na zboží, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace nese Kupující až do okamžiku převzetí zboží Prodávajícím.

8. Kupujícímu doporučujeme kompletně vyplněný Formulář spolu s Požadovanými doklady a se zbožím, které je předmětem vrácení/výměny/reklamace  zaslat doporučeně na adresu Prodávajícího:  United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Prodávající si vyhrazuje právo nepřebrat zboží zaslané Kupujícím na dobírku.

9. Celková cena za zboží, které bylo vráceno Prodávajícímu v souladě s těmito VOP včetně nákladů na dodání, snížená o manipulační poplatek, v případu ustanovených VOP bude, Kupujúcímu vrácená stejným způsobem a to do 14 dnů od převzetí kompletně vyplněného Formuláře spolu s Požadovanými doklady a se zbožím, které se vrací. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Článek IV
Záruční podmínky a záruční doba

1. Na dodané zboží je Kupujícímu poskytnuta záruční doba v délce 24 měsíců.  Na vybrané druhy zboží může být Kupujícímu poskytnuta delší záruční doba. Záruční  doba začíná v den odevzdání zboží Kupujícímu. Vada zboží a nároky vyplývající z vady zboží,  musí být uplatněné do konce záruční doby. Uplynutím záruční  doby zaniká právo na uplatnění reklamace.

2. Ke každému zboží zakoupeném u Prodávajícího je při jeho dodaní  Kupujícímu přiložená faktura (doklad o koupi zboží) , která slouží zároveň jako záruční list.

3. Reklamovat je možné pouze zboží zakoupené u Prodávajícího a zcela zaplacené.  Kupující je povinný ve Formuláři co nejvýstižněji popsat vadu, pro kterou zboží reklamuje  a to, jakým způsobem se vada navenek projevuje.

4. Za vadu zboží není možné považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu  záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečného a nebo nevhodného ošetření, v důsledku přirozených změn materiálu, z kterého bylo zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoli poškození  Kupujícím či třetí osobou nebo nesprávného zásahu.

5. Nárok na uplatnění reklamace Kupujícím zaniká uplynutím záruční doby zboží.

6. Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na chyby, o kterých byl v době uzavírání kupní smlouvy informován a na které mu byla poskytnuta sleva z ceny zboží.

7. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů: předáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením kupní ceny zboží, vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění, odůvodněným zamítnutím reklamace.

8. Kupující má v případě výskytu odstranitelné vady (za odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží) následující práva:

a) Kupující má právo, aby vada byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace,

b) není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, Kupující má právo požadovat výměnu zboží, pokud není výměna zboží možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží,

c) v případě vady odstranitelné má Kupující právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od Kupní smlouvy pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad zboží řádně užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, vyskytne po třetí. Větším počtem vad trpí zboží tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně tři odstranitelné vady.

9. Kupující má v případě výskytu neodstranitelné vady (za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem) následující práva:

a) jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady Kupující má právo požadovat výměnu zboží za nové bezvadné, odstoupit od Kupní smlouvy,

b) v případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží (např. vady estetické) a Kupující nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od Kupní smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.

10. Způsob vyřízení reklamace vybírá Kupující.

11. Oprávněná reklamace je bezplatná.  Náklady na dodaní  reklamovaného zboží Prodávajícímu hradí Kupující. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně .

12. Prodávající nebo pověřený zaměstnanec, jiná povinná osoba určená na opravu, je povinna vybavit  reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Vyřízení reklamace včetně odstránění vady však nesmí trvat déle než 30 dnů, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.. Po uplynutí této lhůty má Kupující, který je spotřebitelem stejná práva, jako by šlo o vadu, kterou nelze odstranit.

13. Prodávající je povinnen, pokud reklamaci neuzná do 3 pracovních dnů,  zboží zaslat na vlastní náklady na odborné posouzení.

14. Prodávající  vydá Kupujícímu  při uplatnění  reklamace potvrzení, které mu bude doručeno na e-mailovou adresu uvedenou ve Formuláři.

15. Prodávající vydá Kupujícímu o vyřízení reklamace písemný doklad  nejpozději do 30 dnů od datumu uplatnění reklamace, který mu bude zaslán na e-mailovou adresu uvedenou ve Formuláři alebo na poštovní adresu uvedenou v objednávce.

Článek V
Závěrečné  ustanovení

1. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli změnit a nebo doplnit reklamační řád. Změny  nebo doplnění tohoto reklamačního řádu vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na www.botovo.cz.

2. Prodávajúci má zájem o řešení sporů s Kupujícím především mimosoudní cestou, a proto v případě, že Kupující není spokojen s vyřízením reklamace nebo má pocit, že došlo k porušení jeho práv ze strany Prodávajícího, může se za účelem vyřešení vzniklé situace obrátit na Prodávajícího prostřednictvím e - mailové adresy: info@botovo.cz, respektive ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb. o ochřane spotřebitele, podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu.

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

4. Spory může Kupující také řešit prostřednictvím platformy RSO - https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . 

 

Copyright © 2011 United Fashion Group s.r.o., všetky práva vyhradené.

Poslední aktualizace dne 01.08.2016