Služby pro zákazníky +420 225 348 558

Často kladené dotazy

  • Objednávka
  • Moje konto
  • Tabulka velikostí
  • Platba
  • Doprava a doručení
  • Výměna a vrácení zboží
  • Dárkové poukazy a slevové kupony

 Jak si vybrat zboží?

Na stránce Botovo.cz můžete vyhledávat obuv, kabelky a jiné doplňky pro jakoukoliv příležitost podle více kritérií. Obuv pro ženy, muže i děti je rozdělena do kategorií podle jejího typu (Lodičky, Baleríny, Tenisky…) nebo podle možnosti její využití (Společenská obuv, Vycházková obuv, Trendová obuv ...). Zvolenou kategorii je možno dále filtrovat podle velikosti, barvy, výšky podpatku, ceny nebo značky.

 Jak vložit zboží do košíku?

Pokud jste našli obuv nebo kabelku, kterou si chcete koupit, stačí vybrat správnou velikost a zboží vložit do tašky. Následně se Vám zobrazí košík i se zbožím, které jste si vybrali. Produkty můžete do Vašeho košíku přidávat nebo mazat, dokud nebudete se svým výběrem spokojeni.

 Jak dokončit objednávku?

K odeslání objednávky je zapotřebí vyplnit kontaktní údaje - jméno, příjmení, telefonický kontakt a dodací adresu. Následně zvolíte způsob dopravy a platby, zaškrtnete souhlas s obchodními podmínkami a stisknete tlačítko Dokončit nákup.
K dokončení nákupu není povinná registrace, avšak registrace na stránce Botovo.cz přináší našim zákazníkům řadu výhod. Registrovaní zákazníci mají například možnost jednoduchého sledování stavu objednávky, mohou si prohlížet historii objednávek nebo při opakovaném nákupu již nemusí vícekrát vyplňovat doručovací údaje, čímž se nákup zjednoduší a urychlí.

 Jak poznám, že jste mou objednávku přijali?

Po přijetí objednávky Vám automaticky zašleme na Vámi uvedenou emailovou adresu potvrzující email ("Potvrzení objednávky číslo #"). Pokud Vám však tento potvrzující e-mail nebyl doručen ani do hlavní pošty ani do spamu, kontaktujte nás, prosím (e-mailem na info@botovo.cz nebo telefonicky +420 225 348 558 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00).
V případě, že máte vytvořen profil, můžete si realizovanou objednávku zkontrolovat i ve Vašem profilu: Můj účet - Moje objednávky.

 Může být moje objednávka rozdělena? Resp. Co je to rozdělená objednávka?

Za doručení jedné objednávky budete platit vždy pouze jednou, bez ohledu na to, zda bude Vaše objednávka rozdělena (např. z důvodu nepředvídané nedostupnosti zboží, stylu produktů apod..). Zároveň i Vy, jako náš zákazník, máte jedinečnou možnost přeposlat produkty z jedné objednávky na různé dodací adresy.

 Kolik potvrzovacích e-mailů o mé objednávce obdržím?

O přijetí, zpracování a odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat dvěma potvrzujícími e-maily.
1. e-mail „Potvrzení objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručen okamžitě po přijetí objednávky. Je potvrzením, že jsme Vaši objednávku přijali a budeme se jí neprodleně zabývat.
2. e-mail „Faktura pro objednávku číslo #“
  • Pokud jste si zvolili doručení kurýrem GLS, tento e-mail Vám zašleme, jakmile bude zboží expedováno - tedy předáno do rukou kurýrní služby. V příloze e-mailu najdete fakturu za objednané zboží, která bude součástí i Vaší zásilky.
  • Ak ste si zvolili osobný odber, tento e-mail Vám zašleme hneď ako bude tovar pripravený na osobný odber. Tovar bude dostupný na vyzdvihnutie u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. Vaša objednávka Vás bude u nás čakať nasledujúce 4 pracovné dni. V prípade potreby si môžete dohodnúť so zákazníckym centrom dlhšiu lehotu na prevzatie zásielky. V prílohe e-mailu nájdete faktúru za objednaný tovar, ktorá bude súčasťou aj Vašej zásielky.
Pokud byla Vaše objednávka rozdělena, budeme Vás informovat zvlášť o každé části objednávky potvrzujícím e-mailem o odeslání zboží. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat:
  • Telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • E-mailem na info@botovo.cz

 Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Vaši objednávku na Botovo.cz se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Aktuální dostupnost konkrétní obuvi, kabelky nebo doplňků zjistíte při výběru velikosti - systém Vám automaticky vypíše do kolika dnů, resp. hodin budeme Vaše zboží expedovat.
V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám vyexpedujeme až po připsání celkové fakturované částky na jeden z našich účtů.

 Jak stornovat objednávku?

Pokud jste si svůj nákup na Botovo.cz rozmysleli a Vaše objednávka ještě nebyla expedována, můžete stornovat kteroukoliv z položek v objednávce, případně stornovat objednávku celou. O přání stornovat objednávku nás můžete informovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • e-mailem na info@botovo.cz

 Jaký je přímý kontakt na zákaznické centrum?

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované objednávky na Botovo.cz, případně chcete nahlásit změnu dodací adresy, můžete nás kontaktovat přímo na zákaznickém centru, které je otevřeno každý pracovní den od 9:00 do 17:00.
  • +420 225 348 558
  • Kontaktovat nás můžete také e-mailem na info@botovo.cz.

 Jaké jsou výhody registrace?

Na Botovo.cz můžete nakupovat i bez registrace, tím však přijdete o výhody registrovaného člena. Registrace Vám zabere jen pár vteřin a získáte následující výhody:
Sledování stavu objednávky – po zadání objednávky můžete sledovat průběh jejího zpracování také online, přímo ve Vašem profilu. Při každé objednávce se zobrazuje její číslo, stav a všechny objednané položky. Tyto informace jsou užitečné zejména v případě, pokud například omylem vymažete potvrzující emaily o vaší objednávce.
Historie objednávek – ve Vašem profilu se uloží všechny již zrealizované objednávky a můžete se k nim kdykoliv vrátit.
Zjednodušení nákupupři opakovaném nákupu nebudete muset vícekrát vyplňovat dodací údaje, čímž se Váš nákup urychlí. Tyto údaje můžete kdykoliv upravit.
Slevy a novinkyjako registrovaní zákazníci můžete být informováni e-mailem o našich současných i připravovaných cenových akcích. Jako první se dozvíte o nabídce vybraných novinek a výhodných zaváděcích cenách.

 Co mám dělat, když jsem zapomněl své jméno nebo heslo?

Pokud jste zapomněli přístupové údaje k Vašemu profilu, můžete si je obratem vygenerovat pomocí registrované emailové adresy ZDE. Napište Vaši emailovou adresu do políčka a zašleme Vám email s instrukcemi.

 Jak si mám vybrat správnou velikost bot?

Výběr správné velikosti bot je základem úspěšného nákupu. Před odesláním objednávky si můžete změřit délku chodidla dle následujícího návodu.
JAK SI SPRÁVNĚ změřit délku CHODIDLA
  • 1. Na list papíru si nakreslete přímku, která bude delší než délka Vašeho chodidla.
  • 2. Položte papír na pevný rovný povrch. Postavte se na přímku tak, aby Vaše pata i nejdelší prst ležely na přímce.
  • 3. Na přímce označte, kde končí nejdelší prst a kde pata. Aby bylo měření přesné, držte při značení tužku kolmo na papír.
  • 4. Opakujte body 1. - 3. i pro druhou nohu.
  • 5. Změřte vzdálenost mezi dvěma označenými body a porovnejte výsledky z obou nohou. Pak vyberte ten větší rozměr a zvolte přiměřenou velikost obuvi.
Ze zkušenosti víme, že číslo boty nezáleží jen na délce stopy, ale i na šířce chodidla a jeho tvaru. Proto pokud Vám vyšlo neobvyklé číslo boty, doporučujeme Vám vybrat si takovou velikost, jakou běžně nosíte. Pokud Vám i přesto boty nesednou, rádi je vyměníme.

 Tabulka velikostí

Tabulka velikostí

 Jaké formy platby akceptujete?

Vaši objednávku můžete uhradit několika způsoby, ať už předem nebo až při převzetí zboží. Bankový převod Po zadání objednávky Vám bude doručen automatický potvrzující e-mail, v němž Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky a je jej zapotřebí uvést při zasílání úhrady.
Peněžní prostředky lze zaslat na:
ČSOB: 248405650/0300

V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám budeme expedovat až po připsání celkové fakturované částky náš účet. Dobírka – v hotovosti kurýrovi Peníze za objednané zboží zaplatíte kurýrovi až při jeho převzetí. Stačí mít připravenou příslušnou částku v hotovosti hned, jak Vám zašleme informativní e-mail o odeslání vaší zásilky. Kurýr Vás navštíví v průběhu následujících dvou pracovních dnů. Dopravci lze platit pouze v hotovosti. Platební karty ani dárkové poukazy či slevové kupóny nepřijímá.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat:
  • Telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • E-mailem na info@botovo.cz

 Mohu zaplatit kurýrovi i kartou?

Bohužel, kurýrovi lze momentálně platit pouze v hotovosti, platební karty nepřijímá.

 Jaké jsou poplatky za doručení kurýrem?

Při objednávce nad 1000,00 Kč máte od nás dopravu kurýrem zcela ZDARMA.
Při objednávce do 1000,00 Kč je účtováno přepravné ve výši 59,00 Kč.

 Jaké způsoby doručení využíváte?

Kurýrní služba GLS
  • Pro včasné a bezpečné doručení zásilek využíváme služeb kurýrní společnosti GLS
  • O předání zásilky do rukou kurýrní služby GLS Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
  • Zboží je zpravidla doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.

 Na jakou adresu můžete zboží doručit?

Jelikož doručujeme kurýrní službou, dokážeme zajistit doručení na Vámi zadanou adresu - ať již domů, do práce, přítelkyni, kamarádovi. Prostě kamkoliv, kde se zdržujete v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00 hodinou. Kurýrní služba doručuje zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání.

 Chci změnit dodací adresu objednávky. Co mám dělat?

Pokud si přejete změnit dodací adresu, tuto změnu nám, prosím, neprodleně sdělte:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Moje zásilka byla vyexpedována, no pořád nedorazila - co s tím?

Předpokládaný čas doručení je přibližně do 2 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky kurýrní službě. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani na třetí den od odeslání, prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, které prověří, kde se balíček nachází. Můžete nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Co když se mi nepodařilo mou zásilku převzít?

Někdy se může stát, že Vás kurýrní služba nezastihne na dodací adrese.
Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se pokusí znovu doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení spolu 2krát (dva po sobě jdoucí pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, buď telefonicky, nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní službu GLS). Na základě tohoto odkazu můžete též kontaktovat přímo kurýrní společnost GLS a dohodnout si náhradní termín na doručení. Pokud byste měli jakékoliv problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží vyměnit?

Zboží, které Vám nevyhovuje, není používané a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 30 dnů od doručení. V případě, že jste si zboží zakoupili v době od 1.12.2016 do 23.12.2016, platí prodloužená doba výměny až do 31.1.2017. Doporučujeme Vám boty zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevily známky vnějšího nošení.

Zboží, které si přejete vyměnit, nám zašlete spolu s vyplněným formulářem, který je součástí Vaši zásilky (případně si jej můžete stáhnout ZDE). Do formuláře uveďte:
  • 1. Důvod výměny
  • 2. Detaily produktu, který Vám byl doručen a přejete si jej vyměnit
  • 3. Číslo online rezervace, ve které jste si rezervovali náhradní zboží.


Nevyhovující zboží spolu s vyplněným formulářem nám zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2.
Při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma. V případě vzniku nedoplatku, tento uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen. Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží vrátit?

Zboží, které Vám nevyhovuje a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 30 dnů od doručení. V případě, že jste si zboží zakoupili v době od 1.12.2016 do 23.12.2016, platí prodloužená doba výměny až do 31.1.2017. Doporučujeme Vám boty zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při vrácení nejevily známky vnějšího nošení.

Vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) můžete i prostřednictvím FORMULÁŘE, který je součástí Vaši zásilky (případně si jej můžete stáhnout ZDE). Do formuláře uveďte:

  • 1. Důvod vrácení - není povinný údaj, avšak těmito informacemi pomáháte zlepšovat naši nabídku
  • 2. Detaily produktu, o který nemáte zájem a přejete si jej vrátit
  • 3. Kam si přejete vrátit peníze


Formulář doporučujeme zaslat v balíku s nežádoucím zbožím, a to Českou poštou (ne kurýrní službou)  na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. 
Peníze Vám vrátíme co nejdříve od přijetí zásilky u nás, nejpozději však do 14 dnů od přijetí oznámení o vracení zboží .

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.

 Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

Na zboží zakoupené na Botovo.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přiložena faktura, která slouží jako záruční doklad.

Reklamaci na zboží můžete uplatnit prostřednictvím našeho FORMULÁŘE, který byl součástí Vašeho balíku nebo si jej můžete stáhnout zde. Ve formuláři je třeba uvést:
  • 1. Důvod reklamace
  • 2. Detaily produktu, který si přejete reklamovat
  • 3. Způsob, jakým si přejete v případě schválení reklamaci vyřešit:
    • a. Výměnou zboží za nové zboží
    • b. Vracením peněz
Reklamované zboží spolu vyplněným formulářem nám zašlete čisté Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu: United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat ihned po její zpracování, které proběhne v co nejkratším čase, v případě potřeby posouzení stavu reklamovaného zboží nejpozději do 30 dnů.

 Platím při výměně produktu za jeho opětovné doručení?

Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.

 Jak je to s platbami při výměně a vrácení zboží?

Vracení zboží:
Peníze za vrácené Zboží Vám zašleme co nejdříve od zpracování Vašeho požadavku, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Výměna zboží:
Při výměně zboží mohou nastat tyto možnosti:
  • Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného – v tomto případě nic nehradíte, vyměněné zboží si již jen převezmete od kurýra.
  • Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – při převzetí zásilky s novým zbožím platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – vzniknutý rozdíl Vám vrátíme.

 Jaká je lhůta na vrácení nebo výměnu zboží?

Veškeré zboží zakoupené na stránce Botovo.cz, s kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení. V případě, že jste si zboží zakoupili v době od 1.12.2016 do 23.12.2016, platí prodloužená doba výměny až do 31.1.2017.

 Na jakou adresu mám poslat zboží, se kterým nejsem spokojen?

Boty, kabelky, oblečení nebo jiné doplňky, které si přejete vrátit nebo vyměnit zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Na vrácení i výměnu zboží můžete využít náš Formulář, který byl součástí Vašeho balíku, nebo si jej můžete stáhnout ZDE. Pro rychlé a jednoznační identifikování Vaší zásilky k objednávce, Vám doporučujeme zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem.

 Co dělat, když mi bylo doručeno nesprávné zboží nebo chybí některá položka?

Ve vzácných případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.
Při komunikaci se zákaznickým centrem o Vaší objednávce si prosím připravte její číslo. Vaši objednávku tak vyhledáme rychleji a Váš požadavek se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.

 Jak získat dárkový poukaz nebo slevový kupon?

Dárkové poukazy si můžete zakoupit přímo na našich stránkách v kategorii Dárkové poukazy. Aktuálně nabízíme poukazy v hodnotě 1000, 00 Kč, 1 500,00 Kč a 2 500,00 Kč. Dárkové poukazy nebo slevové kupony zasíláme našim zákazníkům i během různých marketingových akcí, například prostřednictvím našeho Zpravodaje.
Pokud chcete dostávat informace o probíhajících akcích a slevách přímo do Vašeho emailu, stačí se zaregistrovat k odběru novinek. Hned, jak bude spuštěna nová akce, zašleme všechny podrobnosti o ní přímo do Vaší schránky.

 Jak použít dárkový poukaz nebo slevový kupon?

Pokud máte slevový kupon nebo dárkový poukaz, můžete jej uplatnit přímo v objednávkovém procesu. Kód kuponu je třeba zadat do políčka, které se nachází pod seznamem objednaného zboží ve Vašem košíku. Po potvrzení kuponu se celková částka sníží o hodnotu kuponu a následně dokončíte nákup.
Pokud se vám nedaří vložit platný kód kuponu do určeného políčka, kontaktujte nás:
  • telefonicky na čísle +420 225 348 558 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailem na info@botovo.cz.
Kupony nelze platit při převzetí zboží od kurýra.

 Je možné použít v rámci jedné objednávky více než jeden kupón?

V rámci jedné objednávky je možné použít pouze jeden slevový kupón nebo dárkový poukaz.